Twenty seconds on the back time
I feel you're on the run
Never lived too long to make right
I see you're doing fine

refrain I :
And when I get that feeling
I can no longer slide
I can no longer run
Ah no no
And when I get that feeling
I can no longer hide
For it's no longer fun
Ah no no

Refrain II:
Well, you can say what you want
But it won't change my mind
I'll feel the same
About you
And you can tell me your reasons
But it won't change my feelings
I'll feel the same
About you

What I am is what you want of me
Yeh, now that I'm not there
I took the tables away from you
It's turned that I don't care

Refrain I

I've said goodnight
Try to sleep tight
Ah just dream of me
Go close your eyes
Cause I've closed mine
The sun will shine from time to time
Oh, when you dream of me, yeh


二十秒之前
我感覺妳正忙個不停
永遠不要活的太長以至於錯失機會
我了解妳正做的很好

而當我抓住那感覺時
我可以不再悄悄地走
我可以不在四處奔走
喔,不,不
而當我補抓到那感覺時
我可以不再躲藏
因為那將不再有趣
喔,不,不

那麼,妳可以說出心裡話
但是那還是將不會改變我的心意
我的感覺將還是始終如一
對妳
 
而妳可以告訴我你的理由
但是那將不會改變我的情感
我的感覺將還是始終如一
對妳

我就是妳所愛上的我
是的,現在我並不在那裡
我將桌子脫離了妳身邊
已經變成我一點也不在乎了

而當我抓住那感覺時
我可以不再悄悄地走
我可以不在四處奔走
喔,不,不
而當我補抓到那感覺時
我可以不再躲藏
因為那將不再有趣
喔,不,不

那麼,妳可以說出心裡話
但是那還是將不會改變我的心意
我的感覺將還是始終如一
對妳
 
而妳可以告訴我妳的理由
但是那將不會改變我的情感
我的感覺將還是始終如一
對妳

那麼,妳可以說出心裡話
但是那還是將不會改變我的心意
我的感覺將還是始終如一
對妳
 
而妳可以告訴我你的理由
但是那將不會改變我的情感
我的感覺將還是始終如一
對妳.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小凱 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()